Dr.Ling's Space

2006-05-21

马克思主义政治经济学终于考完啦~

Filed under: 学习 — DrLingCN @ 13:59
    经过今日上午2个钟嘅绞脑汁时间,终于搞掂咗又一科可能使我离开电联嘅政治课,E+超Happy!
    据说,从下一届开始就唔使单独学马政经嚟科,而係几科政治课一齐上。幸福啊~
2条评论 »

  1. 我地個老師都繫甘講..
    距竟然仲話我地倖福…
    下一屆真繫好..

    条评论 由 yurii — 2006-05-24 @ 21:48 | 回复

  2. 我係啊哈哈哈~!我地班第一屆試點,馬尅思主義哲學原理=馬哲+馬經。。。我地學econ喔,又唔洗學馬經!所以本馬原講少兩章!不過人地班馬哲開捲,我地閉捲。。。

    条评论 由 — 2006-07-03 @ 13:07 | 回复


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

发表评论

在WordPress.com的博客.

