Dr.Ling's Space

2006-05-03

回顾五一前嘅劳动周

Filed under: 学习 — DrLingCN @ 22:47
    今个学期,05级嘅华工学生都会有一个星期嘅劳动周。但係对于前8个星期劳动嘅学院嚟讲,劳动嘅意义就同之后嘅大不相同咯~
    开始人人都盼住劳动周快D嚟,咁就可以好好堕落一个星期,因为只需要劳动一日,上下午各一个钟。但係唔知边条友第8周劳动之后出咗去玩,又唔注意,搞到出咗事(究竟係乜事我就唔多清楚啦)。学校就要求以后劳动嘅学院除咗上英语、实验、军事理论之外一律去劳动,誓要唔俾D学生出去玩!唉~苦咗我哋嚟D第8周之后劳动嘅人啦~果条友又係嘅!唔识去浦就唔冇去啦!正害人精嚟嘅!
    唉,劳动周冇得去玩就只好係度抽时间做下课余玩意啦~啱啱好有个制作万用表嘅活动,就参加做,花咗我几个钟焊电路板,总算搞好,而且焊得仲可以,俾其他人好唔少~第一次焊电路板啊~~~
    我哋嘅劳动周係第10周,4月24到28号,嚟五一仲有两日,果两日又要补5月4号同5号嘅课,真係痛苦!果两日好似根本就冇人听得入课。
    劳动周最后一日晚刻俾C++老师拉咗返北校区拍上课,话係申请省精品课。唉~同以前类似嘅一样,太假咯~
4条评论 »

  1. 下个星期就轮到我地啦,真系悲惨.

    条评论 由 — 2006-05-05 @ 16:39 | 回复

  2. 要勞動么???我地攷完軍事暸

    条评论 由 — 2006-05-06 @ 00:19 | 回复

  3. 最嬲就係明明地下室冇垃圾只有尘,又冇人用,却非要叫我哋去扫垃圾,扫果阵就人人都变成咗吸尘机!

    条评论 由 Felix — 2006-05-06 @ 11:42 | 回复

  4. 呵呵,下个星期我地去阳江写生,好期待啊!

    条评论 由 Jenny — 2006-05-07 @ 16:08 | 回复


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

发表评论

通过访问 WordPress.com 创建免费网站或博客.

