Dr.Ling's Space

2006-01-13

电联!Maybe我要同你讲bye-bye啦~

Filed under: 学习 — DrLingCN @ 19:26
    唔知唔觉入咗大学已经1个学期,大学嘅第一次考试就已经杀到面前啦。本嚟认为大学应该冇咁紧张,考试都唔会咁难,而且只要及格就得。但係考咗两科之后发现好唔对路!
    第一科係毛泽东思想概论,就係背书。结果发现考试嘅内容竟然同我背过嘅几乎冇重叠,只好成张卷係咁写小论文,希望能够撞上一部分得分点。考完后,有其他学院嘅人讲试题竟然同上年嘅几乎一样!只有单选唔同。寒啊~可惜我哋学院冇人揾到上年嘅考卷~
    插段笑话:我嘅一个係其他学院读嘅同学揾到上年嘅试题,但係认为今年唔会考相同嘅题目,全部试卷上嘅题目都冇复习过~可怜啊~
    今日考第二科,工科数学分析。本嚟数学係我嘅强项,但係面对果份都唔係俾人做嘅题目就真係难顶咯~我写咗嘅题目就算全部啱晒都只係得75分!而且我自己心知肚明有好一部分係错嘅!啱嘅部分大约只有55分!唔及格啊!!!有史以来好似係第一次数学考试唔及格!而且学院院长讲过只要一科考试肥佬就要踢出电联!唉~
    E+只有讲,电联,再见啦~係电联嘅朋友,一路考好啊~
    我估计唔多可能继续留係电联度嘎啦,除非考试分数乘以1.1~1.2再算总评啦~不过仲係有可能发生嘅,因为普片都考得唔好。数学学院副院长教我哋本嚟係好事,但係佢出嘅题目就真係……
    唉~
4条评论 »

  1. 我相信零头一定唔会肥佬既!!加油努力!好在我脱离苦海,唔洗考毛论~~~(小问一句,不要鄙视:电联是什么……….)

    条评论 由 Shiyuan — 2006-01-13 @ 23:54 | 回复

  2. 补充:美国生活糜烂颓废.0头加油…以后发明D 零论来难死班人…

    条评论 由 Ricky — 2006-01-14 @ 07:50 | 回复

  3. 电联,全称电子类联合班。华工里面一共有两个联合班,电子类联合班和计算机联合班。待遇会好很多,例如上课的老师多数是教授或者是副教授,最重要就是联合班的同学可以学3年就考研究生,不用像其他班的人那样要读4年。即使3年后考研究生考不上,也可以再读一年再考一次研究生!比其他班的多一次考研究生的机会。每一届新生入学后都要经过考试筛选进入不同等级的英语班上课。希望进入联合班的要加考数学,筛选人进入联合班,大约每个联合班有40个人。一句话,华工里面的联合班就是重点班!

    条评论 由 Felix — 2006-01-15 @ 20:34 | 回复

  4.     大学边会甘易吾及格啊!放心啦!就算你计过斋得三四十分,都仲有机会!^_^

    条评论 由 during — 2006-02-05 @ 23:49 | 回复


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

发表评论

在WordPress.com的博客.

