Dr.Ling's Space

2005-09-30

军训!

Filed under: 学习 — DrLingCN @ 23:03
    经过17日嘅艰苦磨练,军训终于结束啦!~
    同好多人唔同,我唔係几中意军训嚟样嘢。好多同学都对军训有或多或少嘅怀念,连辅导员都话军训係大学期间最令人怀念嘅事情,但係我就觉得军训简直係度浪费时间!至少训练唔到我哋任何嘢出嚟!话就话能够培养我哋严守纪律嘅作风、刻苦耐劳嘅品格等等,但係嚟D都只能够係军训期间看到,军训一旦结束,以上任何嘢都会被抛到九霄云外,连揸都冇得剩!
    我军训已经算好嘎啦,个辅导员知道我一D事后就叫我写请假条俾教官,使我军训后半段时间都唔使去训练!
一条评论 »

  1. ling头乜事啊?军训之后有无fit D呢?

    条评论 由 Shiyuan — 2005-10-07 @ 06:25 | 回复


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

发表评论

通过访问 WordPress.com 创建免费网站或博客.

