Dr.Ling's Space

2005-09-10

9.10 教师节

Filed under: 未分类 — DrLingCN @ 21:38

 

    今日係一年一度嘅教师节,先係度祝天下的好老师节日快乐~
    琴日我冇乜事做,就从大学城冲返市区,先係屋企解决咗午餐,就一个人(其他高中同学不是军训、去外省,就係有事做回不去)返去高中。俾前班主任叫咗去买教师节礼物。唉~一个从来不去逛街嘅男仔,要去买礼物,真是为难啊~好在老师都跟埋去,唔係都唔知点买晒果400蚊啊~(竟然我哋班以前嘅班费仲有咁多未用!)同语文老师买咗个按摩器,数学老师一个皮包,英语老师一个大公仔(俾佢放係车度或者俾佢个仔仔玩)。仲揾我写咗3张卡片,真係揾我笨啊,练字嘅速度写完果几十个字!
    由于我哋冇人係今日得闲,礼物只能由班主任带送,我哋以前嘅同学只能约埋一齐发短信表示一下心意。
    最后再衷心希望老师们节日快乐,身体健康!
发表评论 »

还没有评论。

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

发表评论

在WordPress.com的博客.

