Dr.Ling's Space

2005-09-09

大学城一星期感受

Filed under: 学习 — DrLingCN @ 23:20
    不知不觉已经係大学城住咗一个星期了,新奇嘅嘢都唔少见。
 
报到:
    9月3日和4日都是华工新生报到嘅日子。我由于係广州嘅,攞嘅嘢当然俾外省嘅多啦,就分咗两次两日攞。不过两日都係咁多人报到,场面有些许混乱。而且每个学生都要再次体检,搞到第二食堂3楼人满为患,每个项目都要排鬼死咁耐!
 
网络:
    以前听上届嘅师兄讲学校嘅网暂时仲係唔使钱嘅,咁我就係报到嘅第二日带咗部电脑去,但係一接网线就知道上当啦,竟然网络係冇接通新宿舍嘅!郁闷啊~一个星期都冇得上网!!!(学校电子阅览室虽然可以免费上网,但係我一般係唔去嘅,因为我唔放心係公共电脑上打密码)
 
宿舍和室友:
    我哋华工所有嘅大学城宿舍都係4个人一间房嘅。每个人住嘅床位已经係报到之前安排好晒嘎啦~不过上天好似对我几好,分咗个最好嘅床位,通风同光线都係最好嘅!Perfect!但係宿舍竟然明文规定唔俾装空调!而且每个寝室嘅用电器总功率唔能够超过640W!好在只有我一部电脑,唔係就肯定日日跳制咯~其实我哋栋宿舍5楼同2楼都跳过制啦,都係因为超过最高上限就跳嘅。最严重嘅就係有一栋宿舍有人私自装空调,一开就整栋楼跳制!可怕嘅限电啊~
    同室嘅都唔係广州的,因为我个班只有3个係地道广州中学毕业嘅,一个广东茂名,一个广西,一个安徽。沟通只能用普通话,因为只有我们两个广东嘅先识听同讲广州话,广西嘅只能听懂一部分,不会说,安徽的听和说都不会。个个人都算好,各有特点。茂名嘅会弹电吉他,而且带咗整套装备嚟,听果D懂电吉他嘅人讲,佢弹的功力已经比较高了。广西的平时少说话,但是知道学校的图书馆电子阅览室可以免费上网后就日日去上,比我仲忍唔得!安徽的成日係度玩手机游戏,或者上GPRS~总体嚟讲都冇咩忍受唔到嘅事情发生嘅。
 
学校食堂:
    华工大学城校区有两个食堂,其中第一食堂係上一届就开始用嘎啦,第二食堂就係今届先投入使用嘅~感觉上第一食堂大D,但係空调就唔够第二食堂嘅劲,吃饭环境都冇第二食堂好~最重要嘅係第一食堂嘅卫生远冇第二食堂好,虽然去过两个食堂嘅人都会发现苍蝇比较多,但係我係一次在第一食堂吃饭嘅时候发现五柳炸蛋里面有只德国小蠊(简称小蟑螂)!我立刻就冲咗去打菜嘅地方,叫咗个食堂主管出嚟,骂咗佢一大轮,然后叫佢俾我一餐免费任点嘅晚餐,先放过佢。不过係我吃完果次免费餐以后我都冇去过第一食堂吃饭啦~
 
学院、老师:
    我个学院大概係华工数一数二嘅大学院了,但係由于学院总部係五山校区,D老师同辅导员都冇乜嚟管我哋,就係嚟开咗次学院开学典礼。开学典礼其实真係好可怕!整个学校嘅果次就係学生同老师、校长都係烈日下暴晒几个钟,都算公平。但係学院嘅就唔同咯,老师、院长係宿舍嘅架空层咗,我哋就係宿舍嘅天井度晒太阳,仲要一开就开咗3个钟!再耐D可能就会有人要去医务室啦~再讲讲班主任,佢哋好似乜都管唔到,只係考英语嘅时候监考过,去像佢请假都冇用,要揾辅导员(专管生活方面的)先得!
 
大学城其他学校:
    我哋因为有好多同学都係考广东嘅大学,所有好多人都係大学城读至少一年。中大、广外係我哋最想去嘅地方,不过由于广外军训开始得早,我哋去唔到。去咗中大睇过,环境其实都唔错,住宿环境俾我哋好,而且允许装空调。但係中大嘅饭堂係“都城”(广州一家比较高档嘅快餐连锁店)承包嘅,所以吃嘅嘢比较贵,但係口感都同华工嘅冇乜区别,只係佢有贵价水果华工係冇嘅!后来中大嘅人嚟我哋华工吃过饭以后都唔想返去~而且我哋十几个高中同学一致认为今届华工女生嘅素质比中大嘅好!
 
    一个星期其实体验不到什么真正的大学生活,以后慢慢感受吧~
一条评论 »

  1. 我覺得你已經體驗好多啦“哈哈哈哈你寫野好似寫報告0甘我成日都覺得好似睇緊電腦硬件評測文章0甘“我經常都有來睇嘎可以知多d廣州既野“

    条评论 由 NICCOLO — 2005-10-01 @ 11:50 | 回复


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

发表评论

在WordPress.com的博客.

